זמן לתזונה בריאה

לתזונה השפעה בריאותית הבאה לידי ביטוי משמעותי בתקופת מגפת הקורונה. השמנה, סוכרת וחוסרים תזונתיים פוגעים ביכולת החיסונית של הגוף, וקשורים בסיבוכים ובתמותה ממחלת הקורונה

לתזונה בריאה השפעה מגנה על הגוף – גם בתקופת קורונה

הידעת שלתזונה קשר ישיר עם מחלת קורונה?

  • תזונה יכולה להוות גורם מגן מפני מחלות, אך גם להפך – לתזונה יכולת להיות הגורם למחלות
  • סוכרת, השמנה, מחלות לב וסרטן מסוגים מסוימים הם חלק מהמחלות הכרוניות הקשורות בתזונה. תזונה לא מאוזנת היא הגורמת להם, וניתן למנוע אותם בעזרת תזונה בריאה
  • גם מחלת הקורונה מושפעות מהתזונה. איך? תזונה בריאה תורמת לחוסן. מחקרים מראים שסוכרת, השמנה וחסרים תזונתיים מהווים גורם סיכון להדבקות מנגיף קורונה, לסיבוכי המחלה ולתמותה. החדשות הטובות? יש מה לעשות!

5 עקרונות לתזונה בריאה, המתאימים בכל גיל

  • גיוון - בסיס התפריט צריך להיות מורכב ממגוון מזונות מהצומח כולל ירקות, פירות, דגנים מלאים, קטניות, שמן זית, אגוזים וזרעים למיניהם
  • בישול ביתי - כשמבשלים בבית אפשר להבטיח בריאות וטריות. העזרו בסמלים הירוקים בחזית האריזה - הם מסמנים את המזונות הבריאים עבורכם
  • שתיית מים - חשוב להימנע משתיית משקאות עם סוכר או עם תחליפי סוכר
  • אכילה מסודרת - כדאי להקפיד על ארוחות מסודרות ועל אכילה משותפת עם בני משפחה או עם חברים.ממש לא כדאי לאכול מול המסכים
  • המנעות ממזון אולטרה-מעובד וממוצרים עם הסמלים האדומים

רוצה לגלות עוד על תזונה בריאה בתקופת קורונה?

ילדים

מבוגרים

קשישים